درب آلومینیومی

درب آلومینیومی

درب آلومینیومی

آلومینیوم

آلومنیوم فلزی سبک و پر استفاده در صنایع گوناگون و با صرفه ی بالا و کاربرد بهینه است .از نظر کیفیت و از نظر ارزش، آلومینیوم کاربردی‌ترین فلز بعد از آهن است. به عبارتی آلومینیوم پرکاربردترین آلیاژ غیر آهنی است و تقریباً در تمامی بخش‌های صنعت دارای اهمیت می‌باشد.

درب و پنجره آلومینیومی

آلومینیوم یکی از موادی است که در ساخت درب و پنجره های امروزی بسیار کاربرد دارد و در بسیاری از خانه های نوساز از در و پنجره های آلومینیومی استفاده می گردد . چگالی آلومینیوم کمتر از سایر فلزات رایج است، و تقریباً یک سوم چگالی فولاد است. در گذشته از درهای آلومینیومی تنها برای سرویس های بهداشتی ستفاده می شد ولی امروزه از این نوع درها به عنوان درب بالکن و حیاط هم استفاده می گردد .

طرح درب های آلومینیومی قدیمی زیبا نبود ، ولی درب های امروزی بسیار زیبا هستند و کارایی بیشتری هم نسبت به مدل های قدیمی دارند . منظور از کارایی بیشتر این است که هم مقاومت بیشتری دارند و هم این که از لحاظ عایق بودن عملکرد بهتری دارند .

انواع درب های آلومینیومی عبارت اند از :

  1. درب آلومینیومی کشویی
  2. درب آلومینیومی لولایی

مطالعه کنید : درب و پنجره ریلی بهتر است یا لولایی؟

شما می توانید درب های آلومینیومی را از شرکت آلوم ممتاز تهیه کنید ، همچنین شما می توانید هر رنگ و طرحی را که می خواهید را برای درب خود انتخاب کنید تا ما به بهترین شکل ممکن درب آلومینیومی مورد نظرتان را برایتان آماده کنیم .