درب پی وی سی سرویس بهداشتی

درب پی وی سی سرویس بهداشتی

درب پی وی سی سرویس بهداشتی

درب پی وی سی سرویس بهداشتی

یکی از بیشترین مکان هایی که از درب پی وی سی استفاده میشود دستشویی میباشد زیرا این نقطه از ساختمان همچنین حمام بیشتر در معرض رطوبت و آب قرار دارند و لازم ست که برای جلوگیری از فرسوده شدن از درب ضد آب pvc استفاده شود.

درب pvc دستشویی یکی از پرطرفدار ترین درب ها در میان انواع درب هاست و همه به دنبال باکیفیت ترین درب pvc دستشویی در ایران هستند. تولید کنندگان این نوع درب ها در ایران از فرمولاسیون های جدید بهره میبرند و به همین دلیل کیفیت این محصولات در ایران با رشد چشمگیری همراه بوده و طرفداران زیادی را جلب کرده است.

پی وی سی چیست ؟ درب pvc چه ویژگی هایی دارد ؟

درب های چوبی معمولی در گذشته که صنعت پی وی سی رشد نکرده بود مشکلات زیادی به همراه داشت از جمله این مشکلات میتوان به مقاومت بسیار پایین آنها در برابر رطوبت، سنگین بودن آنها، قیمت بالا و آسیب پذیر در برابر آتش بودن آنها نام برد.

 باید به این نکته توجه داشت، دربی که برای سرویس بهداشتی به کار گرفته میشود نیاز به مقاومت بالا در برابر آب دارد، چراکه این نوع در ها در طی شبانه روز هر لحظه در معرض آب قرار گرفته خواهند شد و باید مقاومت زیادی داشته باشند تا آسیبی به آنها وارد نشود. 

PVC مخفف Polyvinyl chloride (پلی وینیل کلراید) می باشد و از متریال رایج برای درب های سرویس بهداشتی است. پی وی سی در واقع نوعی پلاستیک با چگالی بالا است. این ماده به دلیل مقاومت در برابر آب و انعطاف پذیری بالایی که دارد، در زمینه های مختلفی از جمله درب حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

متریال درب pvc

یکی از پرتکرار ترین سوالتی که بعد از درب pvc چیست پرسیده میشود این است که این درب ها از چه مواد و متریالی ساخته شده اند؟.
روکش هایی که درب pvc را ضد آب کرده است یا همان روکش pvc از مواد پتروشیمی ساخته شده است که ترکیبی از نوعی پلاستیک است که قابلیت های چشمگیری به این نوع درب ها داده است.
 روکش هایی که روی درب پی وی سی قرار میگیرد سبب میشود این درب ها ضد خش شده و در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. از این تکنولوژی برای پوشش دیوارها و زمین نیز بهره گرفته شده است و امروزه از کفپوش های pvc و همچنین دیوارپوش های pvc در صنعت استفاده میشود.

مزایای درب PVC:

  •  بزرگترین مزیت درب ام دی اف روکش پی وی سی ، مقاومت درب در برابر رطوبت می باشد. در نتیجه می توان از درب پی وی سی برای سرویس بهداشتی بهره برد.
  •  در پی وی سی از لحاظ اقتصادی بسیار مرقون به صرفه است.
  • در PVC با توجه به ساختاری که دارد تا حدودی عایق انرژی نیز می باشد.
  •  نصب درب های پی وی سی آسان بوده و دلیل آن وزن سبک در PVC است.
  •  یکی از بهترین مزایای این درب ها به عنوان درب دستشویی PVC ، نیاز کم آن به نگهداری و تعمیر است، زیرا تنها با یک پارچه و شوینده ملایم می توان سطح آن را پاک کنید. در واقع سطح صاف درب پی وی سی، شستو شوی آن را آسان می کند.

عمر و دوام درب پی وی سی

دوام درب های پی وی سی چقدراست؟
؟برای چه مدتی میتوان از این درب ها استفاده کرد
این درب ها برای چه مدتی میتوانند مثل روز اول ظاهر زیبا و جذاب داشته باشند؟
 شاید هنگام خرید محصول برای شما هم این سوالات پیش بیاید، که در پاسخ این سوالات باید گفت که، درب های پی وی سی یکی از بادوام ترین درب ها میباشد، که اگر با متریال باکیفیتی ساخته شده باشند میتوانند برای 20 سال هم مانند روز اول باشند. به همین دلیل برای تعیین مقاومت و دوام درب پی وی سی کیفیت ساخت آن بسیار اهمیت دارد و درب تمام پی وی سی که از بهترین متریال ساخته شده باشند میتوان برای مدت ها برای شما کارایی داشته باشد.

امروزه درب های پی وی سی به دلیل ضد آب بودن و وزن نسبتا سبک تر از درب های چوبی، هزینه کمتر و عمر بیشتر بسیار معقولانه تر و پرکاربرد تر هستند و خرید درب های پی وی سی برای سرویس بهداشتی تصمیمی معقول و به صرفه است.

شما میتوانید از این درب ها برای مکان های مختلفی استفاده کنید و در صورتی که تمایل داشتید میتوانید طرح درب پی وی سی دلخواه تان را به سازنده سفارش دهید تا درب شمکا هماهنگی با دکوراسیون منزل تان داشته باشد.

برای اطلاع از نحوه سفارش درب های پی وی سی برای سرویس بهداشتی و یا مصارف و مکان های دیگر به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید.

برای مشاهده ی محصولات ما روی لینک زیر کلیک کنید.

درب های سرویس PVC آلوم ممتاز

مطالعه کنید: پی وی سی چیست؟